گزینه های درمان و ترک والیوم

سوء مصرف مواد مخدر مقدمه اعتیاد است، اما همه کسانی که از والیوم سوء مصرف می کنند لزوماً معتاد نیستند. استفاده از والیوم به هر شکلی که توسط پزشک تجویز نشده باشد به منزله سوء استفاده است. تجربه هوس ها و علائم ترک و نیاز به دوزهای بیشتر والیوم برای دریافت اثرات دارو، معیارهایی هستند که ممکن است نشان دهند سوء مصرف به اعتیاد افزایش یافته است.

گزینه های درمان و ترک والیوم

مقابله با سوء مصرف مواد مخدر برای بسیاری از مردم یک مبارزه مادام العمر است. چه داروی والیوم یا داروی دیگری، مهم است که روند بهبودی را با یک پایه قوی شروع کنید. تقویت شدن با یک پایه قوی، شانس موفقیت و بهبودی طولانی مدت را افزایش می دهد.

مراقبت می تواند برای هر کسی باشد که به کمک نیاز دارد، چه از علائم شدید ترک رنج می برد و چه به دنبال حذف والیوم از زندگی خود است اما نمی داند از کجا شروع کند. در حالی که علائم ترک می تواند در طول توانبخشی ظاهر شود، مقابله با علائم در زمانی که تحت مراقبت پزشک متخصص قرار می گیرد بسیار ایمن تر و راحت تر است.

راه های درمان و ترک والیوم

راه های زیادی برای درمان ترک والیوم وجود دارد. یک راه شامل کاهش آهسته دوز دارو است. راه دیگر ترک «قطع آنی» است. بسیاری از متخصصان بر این باورند که کاهش دوز نسبت این روش که مستلزم قطع ناگهانی دوز است، مؤثرتر و ایمن تر است. سایر روش های درمانی شامل داروهای جایگزین و داروهای متوقف کننده علائم است که برای کمک به کاهش عوارض جانبی شدید ترک استفاده می شود.

گزینه های درمان و ترک والیوم

درمان بستری ترک والیوم

درمان بستری معمولاً شامل ماندن بیست و چهار ساعته بیماران در مرکز توانبخشی و انجام جلسات درمانی فردی و گروهی است. این درمان به کشف ریشه های اعتیاد آن ها به والیوم یا سایر مواد خطرناک کمک می کند.

این مرحله توانبخشی معمولاً پس از سم زدایی رخ می دهد که به طور کلی از یک هفته تا دو هفته طول می کشد. با این حال، سم زدایی هر فرد متفاوت و مخصوص او است و برخی افراد ممکن است به دوره های سم زدایی طولانی تر یا کوتاه تری نیاز داشته باشند. هنگامی که سم زدایی کامل شد و بدن سموم نهایی را خارج کرد، توانبخشی بستری اغلب مرحله بعدی است.

در طول توانبخشی بستری، مراجعان مهارت های اساسی را می آموزند که می تواند برای مقابله بهتر با اختلال مصرف مواد مخدر و به طور بالقوه کشف هر گونه اختلال همزمان، مانند مسائل مربوط به سلامت روان، مورد استفاده قرار گیرد. از آن جایی که والیوم معمولاً این نوع بیماری ها را درمان می کند، افرادی که از اعتیاد به این دارو رنج می برند اغلب برای هر دو تشخیص و درمان دوگانه دریافت می کنند.

علائم ترک والیوم اغلب می تواند تا مرحله توانبخشی بستری ادامه یابد، اگر چه ممکن است شدت آن ها کمتر از مرحله سم زدایی اولیه باشد. علائم روانی و میل به دارو اغلب ادامه می یابد، اما مراجعین تحت نظارت بیست و چهار ساعته پزشکی برای کمک به تحمل این علائم هستند.

درمان سرپایی ترک والیوم

درمان ترک سرپایی اغلب در پایان فرآیند توانبخشی انجام می شود. در حالی که اعتیاد یک بیماری مادام العمر است و افرادی که از آن رنج می برند باید وقف بهبودی خود باشند، یک برنامه درمانی انعطاف پذیر می تواند تا حد زیادی به آن ها در بهبودی کمک کند.

پس از یک تجربه موفق توانبخشی بستری، مراجعین اغلب به مرحله سرپایی منتقل می‌شوند که به مراجعان اجازه می‌دهد استقلال بیشتری داشته باشند. مراجعین می توانند مسئولیت های شخصی خود مانند رفتن به محل کار، مراقبت از اعضای خانواده یا رفتن به مدرسه را در حالی که به درمان در یک محیط گروهی یا فردی ادامه می دهند، حفظ کنند. اگر مشتری همچنان علائم ترک را تجربه کند، ممکن است برای کاهش ناراحتی از داروها استفاده شود، اگر چه نیاز به چنین داروهایی در این مرحله از روند بهبودی نادر است.