علائم استفاده از مت آمفتامین

مصرف کننده اساساً یک دوره طولانی خستگی پس از فروکش کردن اثرات ناشی از مصرف مت آمفتامین دارد. نشانه اولیه آن، خستگی مفرط است. بسیاری از مصرف کنندگان مت آمفتامین نیز در این مرحله دچار حملات افسردگی می شوند. به طور خلاصه، اگر متوجه شدید که فردی که می‌شناسید فاز بیش‌فعالی را تجربه می‌کند و سپس تقریباً برای روزها به طور مداوم می‌خوابد، ممکن است مت آمفتامین دلیل آن باشد.

مت آمفتامین یا شیشه به دلیل اثرات نامطلوب آن بدنام است. مواد مخدر غیرقانونی و بسیار اعتیاد آور می تواند سلامت فرد را از بین ببرد. اکثر مردم تصاویر ترسناک قبل و بعد از معتادان مت آمفتامین را دیده اند، اما در بسیاری از موارد، علائمی که نشان می دهد فردی به طور مرتب از مت آمفتامین استفاده می کند، ممکن است آشکار نباشد.

اگر مشکوک هستید که فردی که می‌شناسید، شاید حتی یکی از اعضای خانواده، مشکل متابولیک داشته باشد، مهم است که همه علائم را بدانید تا بتوانید مداخله‌ای را انجام دهید و به او در یافتن درمان کمک کنید. اگر به پاسخ هایی در مورد درمان سوء استفاده از مت آمفتامین نیاز دارید، لطفاً همین امروز با یک کلینیک ترک اعتیاد تماس بگیرید.

سقوط با مصرف مت آمفتامین

وقتی فردی شیشه مصرف می کند، عوارض فاجعه بار و جبران‌ناپذیری بر روی افراد می گذارد که با ورود به سیستم عصبی مرکزی باعث آزاد شدن ناگهانی انتقال دهنده های عصبی می شود که می تواند از هشت ساعت تا یک روز کامل طول بکشد و فرد موجی از انرژی و سرخوشی را احساس می کند. آن ها همچنین ممکن است پرخاشگرانه یا اجباری رفتار کنند، فعالیت بدنی بیشتری نسبت به معمول داشته باشند و کارهای بی معنی و تکراری انجام دهند.

علاوه بر این، ممکن است به طور غیرعادی پارانوئید باشند و سردرگمی یا جدایی از واقعیت را بیان کنند. افرادی که به مت آمفتامین معتاد می شوند اغلب طغیان می کنند، بی وقفه صحبت می کنند، صورت خود را تکان می دهند، حرکات چشمی سریع نشان می دهند و از خواب یا استراحت اجتناب می کنند. 

در سطح فیزیولوژیکی، بدن فرد ممکن است با تعریق شدید، گشاد شدن مردمک چشم، استفراغ، لرزش، سردرد و افزایش شدید درجه حرارت به متابولیک پاسخ دهد. به طور کلی، اگر متوجه شدید که شخصی این علائم را دارد، کاملاً ممکن است که در چند ساعت گذشته مت آمفتامین مصرف کرده باشد.

علائم استفاده از مت آمفتامین

علائم مصرف مت آمفتامین

اگر نشانه‌های مصرف مت آمفتامین، شما را متقاعد نمی‌کند که فردی ازآن استفاده کرده است، علائم تغییر شکل ممکن است شک شما را تأیید کند. از آن جایی که مت آمفتامین بسیار اعتیاد آور است، مصرف کنندگان معمولاً پس از بهبودی از فرسودگی، بیشتر هوس می کنند. اگر دیگر به دارو دسترسی نداشته باشند یا اگر مصرف بیشتر مت آمفتامین نتواند همان سرخوشی را ایجاد کند، دچار ترک اعتیاد خواهند شد.

شناخته شده ترین علامت مصرف مت آمفتامین 

خاراندن یا خارش بی وقفه شناخته شده ترین علامت مصرف مت آمفتامین است. این علامت اغلب باعث ایجاد زخم روی پوست می شود. علاوه بر این، یک مصرف کننده مت آمفتامین، تحریک پذیر و عصبی به نظر می رسد. همچنین درک این نکته مهم است که تغییر حالت یک حالت روان پریشی است که گاهی اوقات شامل توهم و بی خوابی می شود. اگر علائم تغییرات را مشاهده کردید، به خصوص پس از مشاهده علامت بیش فعالی، می توانید مطمئن باشید که دوست یا عزیزتان از مت آمفتامین استفاده کرده است.        

نشانه های اعتیاد طولانی مدت به مواد مخدر

متأسفانه، یک چرخه کامل بیش فعالی و کناره گیری ممکن است شروع اعتیاد به مواد مخدر باشد. بسیاری از مردم تنها پس از یک بار استفاده از مت آمفتامین، معتاد می شوند. اگر مصرف‌کننده‌ به مدت طولانی به مصرف دارو ادامه دهد، علائم فیزیکی مصرف طولانی‌مدت مت آمفتامین را نشان می‌دهد. معتادان به مت آمفتامین معمولاً مشکلات دندانی وحشتناکی دارند و همچنین زخم‌هایی بر روی پوست خود در اثر خاراندن مداوم دارند. علاوه بر این، معتادان مت آمفتامین اغلب بسیار لاغر هستند زیرا از خوردن غفلت می کنند.