اثرات خوردن کیک حشیش

درست مانند غذا یا داروها، تی. اچ. سی مصرف شده از طریق کیک حشیش از طریق دیواره های روده جذب می شود. هر چه غذای بیشتر در سیستم بدن شما وجود داشته باشد، جذب تی. اچ. سی بیشتر طول می کشد. این جاست که مصرف خوراکی حشیش با تدخین آن تفاوت عمده دارند. وقتی تی. اچ. سی تدخین می‌شود، وارد جریان خون شما می‌شود، در حالی که با خوردن آن ممکن است ساعت‌ها بعد اثر کامل تی. اچ. سی را احساس کنید.

اثرات مصرف کیک حشیش شدیدتر از کشیدن حشیش است. شکل خوراکی حشیش سلول های مغزی بیشتری را فعال می کند و بنابراین تأثیر بسیار قوی تری دارد. از آن جایی که اثرات حشیش می تواند از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت باشد اندازه گیری دقیق دوز خورده شده دشوار است، این خطر وجود دارد که اثرات کیک فضایی بیش از حد قوی و طاقت فرسا شود. 

توهمات بصری هنگام خوردن حشیش بیشتر از هنگام کشیدن سیگاری شایع است. افراد همچنین احساسات اضطرب را سریع تر تجربه می کنند. اگر این اتفاق افتاد، سعی کنید به یاد داشته باشید که اثرات موقتی هستند و خطر مصرف بیش از حد وجود ندارد. اثرات همیشه کاهش می یابد علاوه بر این، روش هایی برای کاهش اثرات آن وجود دارد.  

اثرات و عوارض کیک فضایی

خوردن حشیش در مقایسه با کشیدن آن، اثرات سفر بیشتری دارد. در دوزهای بالا می توانید انتظار اثراتی را داشته باشید که از جهاتی با یک سفر روانگردان قابل مقایسه هستند، مانند قارچ جادویی یا ال. اس. دی اگر احساس خوبی ندارید یا به سرعت احساس اضطرب و غرق کردن می کنید، ممکن است در نهایت به یک «سفر بد» برسید.  یک سفر بد با افکار منفی که به طور مداوم تکرار می شوند مشخص می شود. ممکن است احساس کنید دارید دیوانه می شوید، می ترسید که دیگر هرگز احساس عادی نخواهید کرد، یا احساس سردرگمی و سرگیجه کنید. 

همیشه توصیه می شود هنگام خوردن کیک فضایی یک فرد هوشیار در اطراف خود داشته باشید، به خصوص اگر در مصرف حشیش بی تجربه هستید. اگر افکار منفی یا مضطرب بر شما غلبه کند، این فرد هوشیار می تواند شما را آرام کند و احساس امنیت کنید. سعی کنید روی افکار مثبت تمرکز کنید، به یاد داشته باشید که تأثیراتی که احساس می کنید طبیعی و موقتی هستند و با گوش دادن به موسیقی زیبا یا داشتن یک مکالمه مثبت، تمرکز خود را تغییر دهید.  

اثرات خوردن کیک حشیش

کاهش اثرات کیک فضایی

شما می توانید با خوردن یا نوشیدن قند بر اثرات کیک فضایی تأثیر بگذارید. آب میوه یا شکلات باعث می شود که تأثیرات آن کمتر احساس شود. ویتامین ث بعد از خوردن کیک فضایی نیز اثر آرام بخشی دارد.  

تأثیر مصرف کیک حشیش بر بدن

با قانونی شدن مصرف حشیش به صورت تفریحی در برخی از کشورها، افراد بیشتر سوالات را در مورد این دارو بر سلامت کلی مطرح می کنند. کشیدن حشیش یک چیز است، اما در مصرف حشیش به عنوان مواد غذایی یا مصرف این دارو در غذاهایی مانند صمغ، کلوچه، دونات و حتی کره بادام زمینی بسیار سوال برانگیز است. چیزی که برای اکثر مردم نامعلوم است و می خواهند بدانند این است که چگونه حشیش هنگام مصرف آن در غذا بر بدن تأثیر می گذارد.

خطر مصرف کیک حشیش

ماده فعال موجود در خوراکی‌های حشیش، تتراهیدروکانابینول نام دارد که به تی. اچ. سی معروف است. مدت کوتاهی پس از خوردن غذای حاوی تی. اچ. سی، شروع به جذب آن در جریان خون می شود. نکته ای که وجود دارد این است که بسته به این که چه مقدار از آن خوراکی مصرف می‌شود و چه مقدار غذای دیگری در معده وجود دارد، می‌تواند تأثیر ان را تغییر دهد. این می‌تواند یک مشکل بزرگ باشد، زیرا مردم ممکن است متوجه نشوند که چه قدر مصرف کرده‌اند تا زمانی که اثرات کامل آن را احساس کنند.