چه موقع باید به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه نمود

اعتیاد یک بیماری مزمن است، مانند آسم، فشار خون بالا، دیابت، سرطان و بسیاری دیگر. در صورت تشخیص سرطان مرحله یک، آیا برای جلوگیری از بدتر شدن بیماری به دنبال راهی برای درمان نیستید؟ برای نیاز به درمان نیازی نیست در رده پایین باشید. قبل از این که از کنترل خارج شود، کمک بگیرید. اگر در رکورد پایین هستید یا تشخیص اعتیاد شدید دارید، هرگز برای دریافت کمک مورد نیاز دیر نیست.

بسیاری از مردم به دلایل مختلفی اقدام به مصرف مواد مخدر می کنند. برخی به دلیل کنجکاوی یا فشار های اجتماعی و برخی نیز بر مبنای تجویز پزشک مصرف مواد مخدر را آغاز می کنند. اما دسته ای از مواد مخدر وجود دارند که اگر بیش از اندازه مصرف شوند، خطر مبتلا شدن به بیماری اعتیاد را افزایش می دهند.

اعتیاد شما می تواند بدتر شود

از آن جا که اعتیاد به انواع مواد مخدر بر اساس یک طیف اندازه گیری می شود، درست است که یک اعتیاد خفیف ممکن است به اندازه یک اعتیاد شدید بد نباشد ولی مهم است به یاد داشته باشید که اعتیاد یک بیماری پیشرونده است، بدین معنی که بدتر می شود. اگر شما در حال حاضر فقط یک مورد خفیف هستید، احتمالاً در آینده متوسط ​​یا شدید خواهد شد.

زمان مناسب برای مراجعه به کلینیک ترک اعتیاد

اگر کسی که با او زندگی می کنید یا کسی که محبوب شماست مواد مخدر مصرف می کند، اگر احساس می کنید اسیر نوعی زندگی پر از ناامیدی و زیر سلطه ی مواد مخدر شده اید، باید از کلینیک های معتبر ترک اعتیاد کمک بگیرید. اگر داروهای مخدر دارد زندگی زناشویی شما را ویران می کند و کودکانتان را دچار وحشت و ترس نموده است تنها راهی که باقی می ماند کمک گرفتن از کلینیک های ترک اعتیاد است.

چه موقع باید به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه نمود

چه زن باشید چه شوهر، پدر یا مادر، فرزند، یا دوست، یا معتاد، کلینیک های ترک اعتیاد به شما این امکان را می دهد، که می توانید به کمک آن به عزیزتان راه دستیابی به هوشیاری را نشان دهید و زندگی خودتان و خانوادتان را بهبود ببخشید. با این وجود اثربخشی این برنامه برای انواع و اقسام معتادان به ماری جوانا و هروئین و کراک به اثبات رسیده است. بنابراین می توانید این برنامه را به نحوی مؤثر برای عزیزتان بدون در نظر گرفتن نوع اعتیاد او به کار بگیرید.

اگر «همه راه ها» را رفته اید و به نتیجه نرسیده اید، اما حاضر به تسلیم نیستید و به سراغ کلینیک های ترک اعتیاد و روان شناسی رفته اید، کارتان درست است. برنامه ای که اعتبار عملی آن نشان داده شده و اساس و پایه ی آن مشخصاً برای افرادی طراحی شده که احساس می کنند «به هر راهی رفته و هر دری را زده اند» مناسب است.

آیا اعتیاد من به اندازه کافی بد است

وقتی نوبت به اعتیاد به مواد مخدر و الکل می رسد، سخت است که واقع بین باشیم و اعتراف کنیم که مشکل داریم. اگر سوء مصرف مواد مخدر باعث ایجاد اثرات منفی در زندگی شما بشود، وقت آن است که نگاه دقیق تری داشته باشید و با این واقعیت کنار بیایید که ممکن است به اعتیاد مبتلا باشید. هنگامی که می توانید این را بپذیرید، در حال حاضر در مسیر درمان اعتیاد هستید. گام بعدی تصمیم گیری در مورد نحوه هوشیاری است. اگر سوال می کنید که آیا اعتیاد شما آن قدر شدید است که نیاز به بازتوانی دشته باشد، ممکن است گیج کننده باشد.