دی متیل تریپتامین چیست

دی متیل تریپتامین چیست
دی متیل تریپتامین ماده روانگردان است و یک ماده ایمن است تا زمانی که دوز آن خیلی بالا نباشد. اما حتی در این مورد، اوردوز کشنده هرگز رخ نداده است. این ماده همچنین اعتیادآور نیست. در حقیقت، مواد روانگردان حتی اثر ضد اعتیاد دارند. با این حال دی متیل تریپتامین و همه مواد روانگردان می تواند خطرناک باشد بنابراین سلامت فیزیکی مصرف کننده را تهدید نمی کند، مشروط بر این که کاربر در وضعیت سالم نباشد.

دی متیل تریپتامین یک داروی روانگردان است و به عنوان «مولکول روح» شناخته می شود، به طور طبیعی در غده ای در مغز تولید می شود و موضوعی تکراری در فرهنگ ها، ادیان و فلسفه باستان است. 

این ماده در همه جای جهان به صورت طبیعی یافت می شود، در گیاهان، حیوانات، علف ها و انسان ها. دی متیل تریپتامین در غده صنوبری چندین پستاندار از جمله انسان یافت شده است. برخی از گیاهان و گونه ای قارچ ماده ای تولید می کنند که ماده ای نزدیک به دی متیل تریپتامین است.

این ماده فعال در آیواسکا است، یک نوشیدنی مقدس با قدرت شفابخش، که برای هزاران سال توسط قبایل بومی در آمازون استفاده می شود. دی متیل تریپتامین چیزی فراتر از یک داروی روزمره است و در مراسم های مذهبی و عرفانی استفاده می شود. 

دی متیل تریپتامین چیست

دی متیل تریپتامین یک ماده شیمیایی یا طبیعی است که از نظر مولکولی، دی متیل تریپتامین بسیار شبیه به سایر داروهای روانگردان مانند ال. اس. دی، سیلوسایبین (ماده فعال قارچ جادویی) و مسکالین است. دی متیل تریپتامین ارتباط نزدیکی با سروتونین، یکی از مهم‌ترین انتقال‌دهنده‌های عصبی در مغز ما دارد. 

دی متیل تریپتامین به طور طبیعی در بدن انسان در مقادیر کم رخ می دهد. کشیدن سیگار دی متیل تریپتامین می تواند مقدار دی متیل تریپتامین را در بدن شما به میزان زیادی افزایش دهد و در نتیجه اثرات روانگردان و ذهنی بسیار قوی ایجاد می کند.

دی متیل تریپتامین چیست

غده صنوبری دی متیل تریپتامین

مطالعات علمی نشان داده است که دی متیل تریپتامین به طور طبیعی در غده صنوبری چندین حیوان تولید می شود. در انسان دی متیل تریپتامین در ریه ها و کبد یافت شده است و دانشمندان معتقدند که دی متیل تریپتامین در این غده در انسان نیز تولید می شود. 

غده صنوبری که عضو کوچکی است که درست در مرکز مغز قرار دارد، نقش مهمی در تولید ملاتونین، هورمونی که از ساعت بیولوژیکی ما مراقبت می کند، ایفا می کند. 

غده صنوبری نقشی افسانه ای و مقدس در بسیاری از فرهنگ ها، ادیان و جنبش های فلسفی باستانی ایفا می کند. این غده اغلب به عنوان «محل زندگی» توصیف می شود. جایی در بدن که ارتباط معنوی بین ذهن و بدن فیزیکی در آن قرار دارد. تظاهرات نمادین غده صنوبری را می توان در فرهنگ مصر باستان، هندوئیسم و ​​حتی واتیکان امروزی یافت. 

دی متیل تریپتامین چه کاری انجام می دهد

این که چرا با مصرف دی متیل تریپتامین تغییراتی در انسان رخ می دهد هنوز یک راز است. مغز انسان در زمان تولد و مرگ مقدار زیادی دی متیل تریپتامین تولید می کند.

طریقه مصرف دی متیل تریپتامین

دی متیل تریپتامین می تواند به روش های مختلفی برای القای یک تجربه روانگردان استفاده شود دی متیل تریپتامین مصنوعی (تولید شیمیایی) را می توان به صورت پودر دود کرد. دی متیل تریپتامین طبیعی از گیاهان را می توان به عنوان آیواسکا نوشید.  

دی متیل تریپتامین از دانه های پودر شده یک گیاه آمریکای جنوبی را می توان استنشاق کرد. همه این روش‌ها دوزها و اثرات کاملاً متفاوتی دارند، بنابراین مطالعه و آماده‌سازی کامل قبل از استفاده از هر نوع دی متیل تریپتامین ضروری است. 

در عرض چند ثانیه پس از مصرف، هوشیاری شما به قدری مختل می شود که تمام همزادپنداری با واقعیت از بین می رود که برای مصرف کنندگان بی تجربه بسیار طاقت فرسا و ترسناک می باشد.