پرسش و پاسخ ترک اعتیاد و روانپزشکی

پرسش خود را مطرح کنید

در حال ارسال سوال ....

پرسش شما با موفقیت ارسال شد .

سهیل نیکپور | در تاریخ 1398/05/03 | در ساعت 18:14 | 0
اینجوری که به نظر میاد عوارضش برای همه متفاوته. من پارسال واسه لاغری ترغیب به مصرف شیشه شدم، کلی راجبش تحقیق کردم و با قبول عوارض وحشتناک و آماده شدن واسه یه ترک خیلی سخت مصرفشو شروع کردم. دقیقا ۳۰ روز روزانه ۲ مرتبه قبل از ناهار و قبل از شام مصرف کردم و بعد یکجا گذاشتمش کنار. عوارض ترکش برای من شامل ۶-۵ روز احساس خستگی و خوابیدن زیاد و حساس شدن دندونام و یه مقدار حالت عصبی بود که خدا رو شکرخفیف بودن و بعد از این چند روز تموم شدن و به زندگی عادیم برگشتم. تو این ۱ سالم نشده وسوسه مصرفش دوباره به سرم بزنه. نمیدونم چرا برای بعضی افراد تا این حد عوارضش سنگین و غیر قابل تحمله.
روانشناس روانشناس | در تاریخ 1398/05/06 | در ساعت 17:33 | 0
آثار مصرف شیشه برای هر شخص متفاوت است اما برای هیچ کس بدون عارضه نیست. آسیب های وارد غیر قابل انکار است و به مرور شاهد آن خواهید بود....
توحید جعفرپور کامی | در تاریخ 1398/05/03 | در ساعت 13:38 | 0
سلام عرض میکنم خدمت دوستان و روانشناسان عزیز ببخشید که مزاحم وقتتون شدم من دو سال پیش دچار بیماری وسواس فکری شدم و به امورات اخروی زیاد فکر میکردم و اضطراب شدید میگرفتم و با مراجعه به مطب پزشک به من قرص الانزاپین 5 که نصف میکردم میخوردم و قرص الپرازولام گهگاهی به ندرت یک چهارم میخوردم در مواقع اضطراب و حالم خوب شد تا اینکه برج 12 سال 97 پدرم حالش خراب شد و بردیمش بیمارستان بستری شد و بعد اون باز دوباره حالم بد شد و با مراجعه به پزشک قرص کاربامازپین 400 و پاروکسیتین 200 و رسپیردال 2 میلی گرم بهم داد و از روزی که میخورم حالم بدتر شده و بهشم گفتم دوزش رو کم کرد و لعد از 3 هفته دیدم روی پاهام دونه های قرمز رنگ داره در میاد بعد با مراجعه با پزشک قرص کاربامازپین رو حذف و به جای پاروکستین آسنترا بهم داد و الان یه مقداری راحت تر شدم ولی صبح ها و عصرها مقداری حس میکنم بدنم میلرزه ممنون میشم راهنماییم کنید
روانشناس روانشناس | در تاریخ 1398/05/06 | در ساعت 17:34 | 0
عوارض دارویی را باید پزشک مربوطه در میان بگذارید و خود ایشان نوع دارو یا دوز آن را تغییر دهند
ناشناس ناشناس | در تاریخ 1398/05/03 | در ساعت 12:01 | 0
سلام من ۲۰سالم هست و حدودا ۴ماه هست که هروئین مصرف میکنم ولی نه هر روز درواقع چندوقت یکبار الان تصمیم گرفتم که ترک کنم و نمیخوام خانواده چیزی متوجه بشن چونکه بی اشتهایی و یبوست و استفراغ هم دارم چیکار کنم که این حالتها رو رفع کنم تا پاک بشم؟
روانشناس روانشناس | در تاریخ 1398/05/06 | در ساعت 17:35 | 0
درمان اعتیاد جدای از علایم فیزیکی عوارض روانی هم دارد که بهتر است با همراهی شخصی از اعضای خانواده به بهبود و تسریع این موضوع کمک شود
نگهداری سلامت مهمتر از همه چیز است که حتما نیاز به حمایت دارد
بهنام فتحی | در تاریخ 1398/04/30 | در ساعت 10:00 | 0
باسلام به نظر شما چند روزه دیگر ازمایش برم تا منفی باشه اگه زود جواب بدین ممنون میشم، باتشکر
روانشناس روانشناس | در تاریخ 1398/05/06 | در ساعت 17:36 | 0
برای هر ماده ای زمان متفاوتی وجود دارد و بسته به بدن هر شخص نیز این زمان کمتر یا بیشتر می شود
بهنام فتحی | در تاریخ 1398/04/30 | در ساعت 09:57 | 0
سلام خسته نباشید ،چند وقتی ترامادول مصرف میکردم خداروشکر پنج روزهس گذاشتم کنار،میخواستم بدونم دوباراستفاده از شیشه چندروز درادرار میمونه وتوازمایش نشون میده وترامادول چند روزه .باتشگر
روانشناس روانشناس | در تاریخ 1398/05/06 | در ساعت 17:37 | 0
قطع یا مصرف ترامادول احتمال تشنج دارد و خطرناک است
شیشه و ترامادول تا حدودا ۲هفته در تست مشخص است
حسن مجیدی | در تاریخ 1398/04/20 | در ساعت 19:42 | 0
سلام بنده حدود ۵ سال مصرف متادون با میل۵گرم بودم و الان ۲۷ روزه قطعش کردمو در این ۲۷ روز تقریبا ۲ هفته بوپرنورفین با مقدار یک چهارم و یک هشتم خوردم که آخرین مصرف بوپرنورفین تقریبا ۳ روز پیش بوده، بنده ۲ روز دیگه باید برم آزمایش ازدواج؟؟؟ میخوام بدونم آیا قرص ب۲ هم شامل میشه یا موردی نداره؟؟ اگه شامل میشه چندروز دیگه باید برم واسه آزمایش ممنون؟؟؟
روانشناس روانشناس | در تاریخ 1398/05/06 | در ساعت 17:38 | 0
ب۲ نیز مخدر است تا دوهفته در بدن و تست نشان داده می شود
شراره قاهری | در تاریخ 1398/04/20 | در ساعت 04:23 | 0
من انگاری معتاد شدم قرص هم میخورم شبا سر درد های شدید یا احساس منگی بعضی وقتا عصبی میشم غش میکنم حالم خوب نیس میترسم به کسی بگم
روانشناس روانشناس | در تاریخ 1398/05/07 | در ساعت 00:38 | 0
چه قرصی استفاده می کنید؟
حتماً باید با یک مشاور صحبت ‌کنید.
مهدی عرب | در تاریخ 1398/04/14 | در ساعت 20:11 | 0
سلام،من حدود 4 سال است که متادون میخورم، گاهی قرص و گاهی شربت، بطور میانگین مصرف بالایی دارم، از روزی 100 cc شربت تا 20 عدد قرص 40،یکبار هم اووردوز کردم، الان روزی 5 تا40 میخورم، میخواستم بپرسم برای ترک متادون پیشنهادتون چیه، فقط میخوام زود اتفاق بیفته. ممنون
روانشناس روانشناس | در تاریخ 1398/05/07 | در ساعت 00:40 | 0
با سلا، میزان مصرف شما بالا و بسیار خطرناک است
تاکید به بستری به صورت اورژانسی است
مجتبی اقایی | در تاریخ 1398/04/10 | در ساعت 12:50 | 0
با سلام و خسته نباشی برای درمان زود انزالی چه قرصی مصرف کنم دکتر ارولوزی رفتم تمام ازمایشات انجام دادم هیچ مشگلی نداشتم برای نعوظ دکتر قرص تادافیل داد اما برای زود انزالی چه قرصی بخورم و چه مقدار که کمتر ضرر داشته باشه ممنون 31 سالمه تقریبا هم ادم فعالی هستم اما به خاطر گذشته یکم ذهنم درگیره .البته دکتر روانشناس رفتم سعی میکنم خودمو کنترل کنم با ورزش ممنون راهنمایی کنید
روانشناس روانشناس | در تاریخ 1398/05/07 | در ساعت 00:41 | 0
سکس تراپی و یادگیری صحیح کنترل با مشاوره و روان درمانی تا حدود خیلی زیادی قابل درمان است اگر مشکل روانی باشد و مشکل فیزیکی وجود نداشته باشد.
مرتضی زینلی | در تاریخ 1398/04/08 | در ساعت 14:38 | 0
سلام.داداش من مدتیه متادون و شیشه هرویین ماری جوانا و قرص کلونازپام مصرف میکنه. الان حدود۱۰روزاست حالش بسیارخراب شده. سنش ۳۰سال است. توهمات بسیارشدید،هذیان گوویی دیدن و شنیدن تخیلی، تحرک یهویی. میخاستم بدونم ایا الان نیاز به موادمخدر رو حس میکنه چون یکسره میگه من چیزی مصرف نمیکنم؟ واینکه اینو کجا باید ببریم؟
روانشناس روانشناس | در تاریخ 1398/05/07 | در ساعت 00:43 | 0
سلام، قطع مصرف مواد مذکور دلیل به درمان اعتیاد نیست و اگر بیمار دچار توهم است حتما باید توسط روانپزشک ویزیت شوند و احتمالاً بستری شوند.
رها حدادیان | در تاریخ 1398/04/03 | در ساعت 11:35 | 0
سلام همسر یک سال هست که تریاک متاسفانه مصرف میکنه با توجه به شغلش امکان بستری نداره حدود 48 سال سن داره و خیلی ام تحت تاثیر افراد برای مصرف مواد هست چه روشی برای درمان پیشنهاد می کنید و هزینه درمان هم حدوداً میگید ممنون
روانشناس روانشناس | در تاریخ 1398/05/07 | در ساعت 00:44 | 0
سلام، همسر شما به واسطه سن و خطر قطع مصرف باید بستری شوند که هم به صورت روانی هم فیزیکی درمان شوند.
علیرضا جمالی | در تاریخ 1398/03/31 | در ساعت 04:52 | 0
15 روزه ترک کردم ولی معدم به شدت سوزش داره چیکار کنم
روانشناس روانشناس | در تاریخ 1398/05/07 | در ساعت 00:45 | 0
با مراجعه به پزشک و ویزیت و احتمالاً انجام ازمایش دلیل مشخص میشود و دارو تجویز میگردد