پرسش و پاسخ ترک اعتیاد و روانپزشکی

پرسش خود را مطرح کنید

در حال ارسال سوال ....

پرسش شما با موفقیت ارسال شد .

سهیل افشار | در تاریخ 1398/05/12 | در ساعت 00:01 | 0
باسلام .بنده حدود نه سال سابقه مصرف قرص و شربت متادون داشتم .بدون مصرف مواد قبل از متادون . مصرف میانگین ۱۵سیسی سه نوبت که دیگه خودم خسته شدم واقعا از خلق و خوی آدمیزاد خارج شده بودم . ا توجه به نظر مددکار مرکز ترک من اول دوز مصرف رو کاهش دادم و روی دو نیم سیسی ثابت شد که بعد قطع کامل که در روز شانزده هفده برای چند لحظه قلبم کامل ایست میکرد . اما به تدریج از شدت دردهای شدید کاسته شد و بیشتر از همه بی خوابی و کمردرد عذابم میداد . اما حالا که ۵۹روزه که گذشته هنوز درد کمر و لرزش دست و حتی ضعف جسمانی دارم . خواستم بدونم تا چه مدت به این صورته هر چند که بهبودی کامل زمان زیادی میبره اما بازهم گاهی این درد ها و بی قراری ها علامت سوال ایجاد میکنه که تا کی؟ تشکر
مدیر سایت مدیر سایت | در تاریخ 1398/07/16 | در ساعت 16:26 | 0

رفع علایم طولانی مدت حتما باید با دارو باشد و درمان سرخود خطرناک است

روانپزشک با دارودرمانی کمک کننده خواهد بود

محمدعلی فردین | در تاریخ 1398/05/10 | در ساعت 01:50 | 0
سلام تست اعتیاد به تریاک یا متادون تا چند روز نشون میده؟؟؟؟؟؟؟؟
مدیر سایت مدیر سایت | در تاریخ 1398/07/16 | در ساعت 16:27 | 0

سلا، بین دو تا سه هفته

باز برای هر شخص بستگی به متابولیسم بدن و میزان مصرف این زمان متغیر است.

محمدعلی فردین | در تاریخ 1398/05/10 | در ساعت 01:44 | 0
سلام بنده مدت سه سال هست که هروز یک گرم تریاک یا یک عدد قرص ۵ متادون مصرف میکنم‌. الان هشت روز هست تصمیم به ترک گرفتم و مصرف همه چیز رو کنار گذاشتم و پاکم سه روز اول درد یا بیخوابی نداشتم. ولی بعد سه روز هرشب بیخوابی کمی استخوان درد دارم یعنی حدودا شش روزه کلافه شدم. سوالم اینه که با توجه به مدت و مقدار مصرف که قبلا داشتم چقدر دیگه باید این اوضاع رو تحمل کنم تا به حالت عادی برسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوهشا بدون حاشیه و تعارف یه جواب درست و منطقی بدید تا تکلیفم بدونم واسه برنامه آیندم ممنون و تشکر از جواب
مدیر سایت مدیر سایت | در تاریخ 1398/07/16 | در ساعت 16:28 | 0

علایم ترک ممکن است تا ماهها ادامه داشته باشد باید به پزشک مراجعه کنید و ویزیت شوید. احتمالاً نیاز به بستری است.

محمد جواد مرندی | در تاریخ 1398/05/08 | در ساعت 19:50 | 0
با سلام من دو تا سوال داشتم اول اینکه کسی که به مدت سه سال متادون مصرف کرده و در موقع ترک یکباره روزی 60سی سی مصرف داشته حدودا چند روز طول میکشه تا کاملا پاک و سالم بشه و دوم اینکه استفاده از مخدر های شبیه مخدر مورد ترک در زمان ترک بخاطر اعتیاد اور بودنشون منع شدن یا بخاطر زیاد کردن مدت ترک و به هم زدن روال طبیعی دوران ترک منع شدن
مدیر سایت مدیر سایت | در تاریخ 1398/07/16 | در ساعت 16:30 | 0

سلا، با مشاوران کلنیک در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید.

زیبا راد | در تاریخ 1398/05/08 | در ساعت 00:06 | 0
سلام دکتر گرانقدر برادر من حدودا ۱۵ سال هست که مواد مصرف می کنن و ۳۴ سالشه و فکر می کنم خیلی حالش بد هست این روزها قیافش ترسناک شده بشدت لاغر و به زور راه می رود و کمپ نمی رود و تا الان ۵ بار رفته ولی دوباره شروع کرده چون یا فحش میده و میگن ببرینش یا بعد از دوران بهبود دوباره شروع کرده. لطفا کمک و راهنمایی کنید خیلی خیلی به جواب شما در قالب راهنمایی احتیاج داریم بسیار ممنونم
مدیر سایت مدیر سایت | در تاریخ 1398/07/16 | در ساعت 16:32 | 0

کمپ ترک اعتیاد مرکز نگهداری است و درمانی در جهت بی میلی یا رفع آسیب ها انجام نمی شود.

مرکز روانپزشکی و درمان اعتیاد هم عوارض مصرف را حل میکند و هم با رواندرمانی به بهبود روان بیمار کمک میکند

اطلاعات بیشتر جهت مشاوره و بستری ۲۲۸۹۵۸۹۹

مهتاب حسن آبادی | در تاریخ 1398/05/04 | در ساعت 10:07 | 0
دکتر گرامی، من یه مادرم و تمام این یک ماه رو تو هر فرصتی ک تنها شدم گریه کردمو و خدارو صدا زدم، مشکلم اینه ک نمیتونم برم کمپ یا کلینیک ترک اعتیاد، چون خانوادم اگه بدونن برام بد میشه، دارویی هست ک بشه بدونه خواب یا با خواب کمتر من دوباره سلامتیمو بدست بیارم؟؟
مدیر سایت مدیر سایت | در تاریخ 1398/05/06 | در ساعت 18:30 | 0
بهترین روش درمان قظع مصرف در قالب بستری هست که با حداقل علایم خماری مواجه میشید و تحت نظر پزشک به صورت صحیح درمان میشوید
به صورت حضوری به مشاور یا روانپزشک مراجعه کنید
مهتاب حسن آبادی | در تاریخ 1398/05/04 | در ساعت 10:03 | 0
سلام،خسته نباشید،از ده سال پیش به مدت شش سال شیشه مصرف کردم ،و بعد ترک کردم ،ولی تمام این مدت وسوسه بیچارم کرده بود و بیشترین علتش هم این بود که حتی بعد از دو سه سال طراوت جسمی قبلیمو بدست نیاوردم و مدام مثل مریضها در حال خواب ، و حتی قادر به انجام کارهای بچه هام نبودم، تا اینکه دوباره یک ماه قبل لغزش کردم، ولی مصرف مواد رو دوس ندارم و فقط بخاطر اینکه از پس مسئولیت خانه داری بربیام و تصمیم دارم ترک کنم ولی ده دوازده روز خواب برام عذاب اوره،لطفا کمکم کنید
مدیر سایت مدیر سایت | در تاریخ 1398/05/06 | در ساعت 18:31 | 0
شیشه به صورت روانی وابستگی دارد و حتما باید تحت نظر روانپزشک در پی درمان باشید و با دارو درمانی علایم ناشی از مصرف را از بین ببرید
سهیل نیکپور | در تاریخ 1398/05/03 | در ساعت 19:14 | 0
اینجوری که به نظر میاد عوارضش برای همه متفاوته. من پارسال واسه لاغری ترغیب به مصرف شیشه شدم، کلی راجبش تحقیق کردم و با قبول عوارض وحشتناک و آماده شدن واسه یه ترک خیلی سخت مصرفشو شروع کردم. دقیقا ۳۰ روز روزانه ۲ مرتبه قبل از ناهار و قبل از شام مصرف کردم و بعد یکجا گذاشتمش کنار. عوارض ترکش برای من شامل ۶-۵ روز احساس خستگی و خوابیدن زیاد و حساس شدن دندونام و یه مقدار حالت عصبی بود که خدا رو شکرخفیف بودن و بعد از این چند روز تموم شدن و به زندگی عادیم برگشتم. تو این ۱ سالم نشده وسوسه مصرفش دوباره به سرم بزنه. نمیدونم چرا برای بعضی افراد تا این حد عوارضش سنگین و غیر قابل تحمله.
مدیر سایت مدیر سایت | در تاریخ 1398/05/06 | در ساعت 18:33 | 0
آثار مصرف شیشه برای هر شخص متفاوت است اما برای هیچ کس بدون عارضه نیست. آسیب های وارد غیر قابل انکار است و به مرور شاهد آن خواهید بود....
توحید جعفرپور کامی | در تاریخ 1398/05/03 | در ساعت 14:38 | 0
سلام عرض میکنم خدمت دوستان و روانشناسان عزیز ببخشید که مزاحم وقتتون شدم من دو سال پیش دچار بیماری وسواس فکری شدم و به امورات اخروی زیاد فکر میکردم و اضطراب شدید میگرفتم و با مراجعه به مطب پزشک به من قرص الانزاپین 5 که نصف میکردم میخوردم و قرص الپرازولام گهگاهی به ندرت یک چهارم میخوردم در مواقع اضطراب و حالم خوب شد تا اینکه برج 12 سال 97 پدرم حالش خراب شد و بردیمش بیمارستان بستری شد و بعد اون باز دوباره حالم بد شد و با مراجعه به پزشک قرص کاربامازپین 400 و پاروکسیتین 200 و رسپیردال 2 میلی گرم بهم داد و از روزی که میخورم حالم بدتر شده و بهشم گفتم دوزش رو کم کرد و لعد از 3 هفته دیدم روی پاهام دونه های قرمز رنگ داره در میاد بعد با مراجعه با پزشک قرص کاربامازپین رو حذف و به جای پاروکستین آسنترا بهم داد و الان یه مقداری راحت تر شدم ولی صبح ها و عصرها مقداری حس میکنم بدنم میلرزه ممنون میشم راهنماییم کنید
مدیر سایت مدیر سایت | در تاریخ 1398/05/06 | در ساعت 18:34 | 0
عوارض دارویی را باید پزشک مربوطه در میان بگذارید و خود ایشان نوع دارو یا دوز آن را تغییر دهند
ناشناس ناشناس | در تاریخ 1398/05/03 | در ساعت 13:01 | 0
سلام من ۲۰سالم هست و حدودا ۴ماه هست که هروئین مصرف میکنم ولی نه هر روز درواقع چندوقت یکبار الان تصمیم گرفتم که ترک کنم و نمیخوام خانواده چیزی متوجه بشن چونکه بی اشتهایی و یبوست و استفراغ هم دارم چیکار کنم که این حالتها رو رفع کنم تا پاک بشم؟
مدیر سایت مدیر سایت | در تاریخ 1398/05/06 | در ساعت 18:35 | 0
درمان اعتیاد جدای از علایم فیزیکی عوارض روانی هم دارد که بهتر است با همراهی شخصی از اعضای خانواده به بهبود و تسریع این موضوع کمک شود
نگهداری سلامت مهمتر از همه چیز است که حتما نیاز به حمایت دارد
بهنام فتحی | در تاریخ 1398/04/30 | در ساعت 11:00 | 0
باسلام به نظر شما چند روزه دیگر ازمایش برم تا منفی باشه اگه زود جواب بدین ممنون میشم، باتشکر
مدیر سایت مدیر سایت | در تاریخ 1398/05/06 | در ساعت 18:36 | 0
برای هر ماده ای زمان متفاوتی وجود دارد و بسته به بدن هر شخص نیز این زمان کمتر یا بیشتر می شود
بهنام فتحی | در تاریخ 1398/04/30 | در ساعت 10:57 | 0
سلام خسته نباشید ،چند وقتی ترامادول مصرف میکردم خداروشکر پنج روزهس گذاشتم کنار،میخواستم بدونم دوباراستفاده از شیشه چندروز درادرار میمونه وتوازمایش نشون میده وترامادول چند روزه .باتشگر
مدیر سایت مدیر سایت | در تاریخ 1398/05/06 | در ساعت 18:37 | 0
قطع یا مصرف ترامادول احتمال تشنج دارد و خطرناک است
شیشه و ترامادول تا حدودا ۲هفته در تست مشخص است