زندگی بدون سیگار

هر بار که یک فرد سیگاری جنبه های مثبت و منفی سیگار کشیدن را سبک و سنگین می کند همواره به این نتیجه می رسد که سیگار را کنار بگذارد ولی با این حال سیگاری ها به خاطر میلشان به سیگار و یا این که قصد کشیدن سیگار کرده باشند، سیگار نمی کشند. آن ها به دلیل عاجز بودن از ترک سیگار، سیگار می کشند.

زندگی بدون استعمال دخانیات

برای یک فرد غیر سیگاری زندگی نه فقط جلوه بهتری دارد، بلکه بسیار هم لذت بخش تر است. منظور این است که افراد سیگاری با ترک سیگار سالم تر و ثروتمند تر می شوند. منظور این است که افراد با ترک سیگار ضمن شاداب تر شدن، از زندگی لذت بیشتری می برند. بعضی از افراد سیگاری در درک مفهوم خلأ مشکل دارند. وقتی آخرین سیگار را خاموش می کنید واقعاً برایتان مانند یک معجزه است.

موضوع ترک سیگار

موضوع ترک سیگار فقط بر سر پول یا یک عمر اختلال در تنفس کردن و داشتن دندان های لکه دار و خمودگی و رخوت و خس خس کردن و سرفه کردن نیست. موضوع سال هایی است که به حال خفگی می افتادیم و آرزو می کردیم که ای کاش این چنین نبود. موضوع تنبیه شدن به خاطر کشیدن سیگار است، حتی مورد تهدید دیگران قرار گرفتن و یا بدتر از همه، از خود تنفر داشتن است.

همه این مسائل در زندگی مهم هستند. چرا باید چشممان را به روی همه این موارد ببندیم و به کشیدن سیگار ادامه بدهیم در حالی که در کفه دیگر ترازوی سیگار فقط بیماری و گرفتاری است. به خاطر این که با شستشوی مغزی این احساس وحشت از عوارض سیگار، شما را باز مجبور می سازد که بگویید من یک نخ سیگار می خواهم. افراد غیر سیگاری با چنین احساسی بیگانه اند.

زندگی بدون سیگار

آرامش افراد غیر سیگاری

بدترین چیزی که ما از آن رنج می بریم ترس است، و بهترین دست آورد ترک سیگار رها شدن فرد از ترس و وحشت می باشد. با ترک سیگار انگار که لایه ای غبار از ذهنتان برداشته می شود و می توانید به وضوح ببینید که دیگر آن احساس هراس آور خواستن یک نخ سیگار در شما تولید ضعف نمی کند و اصلاً هیچ چیز خاصی در سیگار کشیدن نمی بینید. این احساس ترس با اولین سیگار به وجود آمده است و سیگارهای بعدی به جای تسکین دادن آن باعث تشدید شده اند. در عین حال می بینیم که همه افراد سیگاری خوشحال، دارند کابوس ترک سیگار را تجربه می کنند، اما همه آن ها با بحث های ساختگی سعی در توجیه نادانی خود دارند. هیچ چیز زیباتر از آزادی نیست.

سایه شوم سیگار بر زندگی

از میان رفتن آن سایه های سیاه و مخوف در پس ذهن به خاطر آگاهی به این مطلب که دیگر مردم با دیده تحقیر آمیز به شما نگاه نمی کنند و بهتر از همه این که از خودتان خوشتان می آید. قبل از ترک دخانیات هر چه بیشتر شستشوی مغزی را از ذهن خود پاک کنید رسیدن به هدف برایتان آسان تر می شود. یک فرد سیگاری کسی است که توانایی کشیدن سیگار را دارد نه حتماً کسی که سیگار می کشد.

یکی از مضرات استعمال دخانیات جنبه مالی آن است. کاش جوانان ما پول هایشان را بسوزانند و یا دور بیاندازند نه این که به از بین بردن سلامتی خود کمک کنند. اعصاب و اعتماد به نفس خود را از بین ببرند یا این که یک عمر از بردگی رنج ببرند، یک عمر دچار تنگی نفس شده و از داشتن دندان های جرم گرفته رنج ببرند.