ترک اعتیاد بدون درد و خماری

یکی از مهم ترین دلایلی که بیماران مصرف کننده مواد مخدر، از ترک اعتیاد ترس و واهمه دارند درد و خماری ناشی از فقدان مواد مخدر است. بیماران برای این که تصور می کنند با ترک مصرف مواد مخدر دچار دردهای جسمی و فیزیکی می شوند برای درمان بیماری اعتیاد خود مقاومت می کنند و تمایلی برای بهبودی نشان نمی دهند.

گام اول برای ترک اعتیاد

تصمیم به ترک اعتیاد توسط بیمار، اولین گام به سمت درمان بیماری اعتیاد به مواد مخدر است. سپس گام بعدی یافتن بهترین کلینیک ترک اعتیاد، بهترین پزشک متخصص و بهترین روش ترک اعتیاد است که معمولاً از طریق جستجو در اینترنت و یافتن سوابق کلینیک ترک اعتیاد انجام می پذیرد.

بهترین روش ترک اعتیاد

روش های مختلفی برای ترک مصرف مواد مخدر وجود دارد. همچنین داروهای گوناگونی نیز برای ترک اعتیاد موجود می باشد. بهترین روش ترک اعتیاد آن است که زیر نظر پزشک متخصص و در کلینیک ترک اعتیاد انجام پذیرد. درمان اعتیاد برای هر شخص بنا به شرایط جسمی و روانی، اختلالات روانی همراه، نوع ماده مخدر مصرفی، مقدار و مدت استفاده از آن و بسیاری مسائل دیگر، متفاوت است و طبق تشخیص پزشک انجام می پذیرد. اصولی ترین شیوه ترک اعتیاد به مواد مخدر درمان ترکیبی، زیر نظر پزشک است. در این روش ترک اعتیاد، معمولاً سم زدایی مواد مخدر صورت می گیرد و بدون هر گونه درد و خماری و ناراحتی درمان اعتیاد بیمار آغاز می گردد.

 ترک اعتیاد بدون درد و خماری

ترک اصولی اعتیاد

در روش ترک اصولی اعتیاد به مواد مخدر، بیمار تمام مدت تحت نظر پزشک و کادر درمان می باشد و بدون نگرانی از مشکلاتی که ممکن است در طول فرآیند درمان به وجود بیاید و در آرامش انجام می شود. بنا به تشخیص پزشک و پیشرفت بیمار، درمان اعتیاد مرحله به مرحله پیش می رود. در تمام طول مدت درمان اعتیاد، بیمار در مرکز توجه قرار دارد و به تمام مسائل وی رسیدگی می شود. آزمایشات و چکاپ های مورد نیاز به صورت مستمر انجام می شود و در صورت نیاز به دارو، پزشک متخصص دستورات لازم را صادر می نماید. در طول مدت درمان اعتیاد، بیمار از خدمات گوناگونی بهره می برد و روان درمانگر و مشاور در دسترس وی می باشند. علاوه بر آن بیمار می تواند از خدمات رفاهی کلینیک استفاده نموده و اوقات خود را به گونه دلخواه سپری کند. در جلسات مشاوره و گروه درمانی شرکت کند و در صورت داشتن اختلال روانی همراه، درمان آن ها نیز انجام پذیرد. بنابراین بیمار از مجموعه ای از خدمات استفاده می نماید. حال عمومی بیمار، سلامت روانی، پیشرفت مناسب در جهت ترک اعتیاد، رفع دغدغه های بیمار و تمامی امور مربوط به او در اولویت قرار دارند.

درمان کامل اعتیاد

در این روش، بیماری اعتیاد به مواد مخدر هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی درمان می شود و با استفاده از ریشه یابی و حل مشکلات و مسائل زمینه ساز مصرف مواد مخدر و همچنین ارائه راهکارها و تکنیک های مورد نیاز، از عود اعتیاد و بازگشت مجدد اعتیاد جلوگیری به عمل می آید. مدت زمانی که بیمار در کلینیک می ماند به تشخیص پزشک و با نظر بیمار انجام می شود. بعد از ترخیص از کلینیک و بازگشت به زندگی عادی، بیمار می تواند در جلسات گروه درمانی شرکت کند و در صورت نیاز به مشاوره یا راهکار با مشاوران کلینیک ملاقات نماید. بیمار باید بداند که بعد از درمان اعتیاد و ترخیص از کلینیک همچنان تحت حمایت است و در صورت بروز مشکل می تواند به کلینیک مراجعه نماید. آسودگی خاطر و دلگرمی بیمار بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا که معمولاً بعد از ترک اعتیاد بیمار از نظر روحی و عاطفی بسیار حساس و شکننده می شود و نیاز به درک شدن و حمایت شدن دارد.

بهترین کلینیک ترک اعتیاد

کلینیک ترک اعتیاد و روانپزشکی دی با مدیریت دکتر شهرام حسام بختیاری بسیار مفتخر است که به عنوان اولین و بهترین کلینیک ترک اعتیاد با سابقه درخشان در زمینه ترک انواع مواد مخدر و با استفاده از جدیدترین روش های ترک اعتیاد به صورت شبانه روزی آماده پذیرش بیماران و ارائه خدمات به کلیه هموطنان می باشد.